Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

Każdy zakupiony w firmie SUNESS.pl produkt mogą Państwo zareklamować w przeciągu 12 miesięcy od daty jego zakupu. Produkty przecenione nie podlegają reklamacji. 

W celu zgłoszenia reklamacji należy dołączyć do reklamowanego towaru wypełniony formularz reklamacyjny, a produkt odesłać na wskazany poniżej adres.

Formularz reklamacji - pobierz

Instrukcja

  • Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego. Formularz należy dołączyć do reklamowanego produktu.
  • Reklamowany produkt prosimy dokładnie zabezpieczyć i wysłać na poniższy adres: 
    SUNESS Lech Kujawa, Wronczyn, ul. Główna 89, 62-060 Stęszew

Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni.


Wszelkich informacji na temat reklamacji, jej statusu oraz przebiegu dowiedzą się Państwo
kontaktując się pod adresem e-mail reklamacja@suness.pl
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl